Monday, May 7, 2012

valik on sinu


eile hommikul põikasin sisse kevadlaadale, sest märkasin, et müügitelkides ripuvad kitlid. mu vanaemal on alatasa heast kitlist puudus. oma ealiste ja anatoomiliste iseärasuste tõttu kannab ta vaid paari-kolme komplekti riideid. need on selga pandud kihiti ja seega ta meenutab tavaliselt natuke määrdunud kapsast. kuna vanaema soovid on spetsiifilised, otsustasin kauba üles pildistada, et ta arvutiekraanilt meelepärased asjad välja valida saaks. müüja oli kuri: "mis on pildistamise eesmärk, ma tahaks teada?"
minu kidur fantaasia ei küündi näiteks ühegi võimaluseni kuidas sellist pilti kellegi kahjuks kasutada saaks. seletasin talle, et mu vanaema ei saa kodust välja liikuda ning ma tahan talle meelepärase kitli osta. selle peale ta leebus ja pakkus ka mittesoonivaid sokke.

No comments:

Post a Comment