Thursday, March 22, 2012

räpina - kõigi võimaluste küla

jaanuaris helistas mulle üks omakülamees ja tahtis, et ma venemaa ja ungari eurovisiooni tarbeks talle salmijagu muusikavideot filmiksin. kuna ma just parasjagu kakerdan ringi hd kaameraga, siis trotsisime pakast ning läksime esimesse kohta, kus kasvas veidi rohkem puid ja tegime klipi ära.
"näed, kui tore on räpinas elada. siin kõik liigub. niisama lihtsalt tuligi mu esimene videotellimus," irvitasin.
"ja kohe rahvusvaheline," lisas külamees.

laul "virmalised" eurovisooni lõppvõistlusele ei pääsenud. vot ei tea, kas kahest riikliku euroviisu võitmisest olekski aapo sinnalaskmiseks piisanud?

leidke omakülamees ja omakülaoperaator:


4 comments:

  1. Omakülamehe leidsin.
    Omakülaoperaatorit mitte.
    Kas kass on alles?

    ReplyDelete
  2. operaator on kaamera taga muidugi. samal ajal.
    olen ära ja ei tea kassi kohta.

    ReplyDelete
  3. räpina - kõigi võimaluste küla.

    ReplyDelete