Wednesday, April 25, 2012

miks me täna "reporterit" ei vaata

tema pärast:




nii on. vanaema räägib, et see on külvimardikas ja kui ta liikuma hakkab, on õige aeg külvata. liikumine ise on naljakalt konstantne ja sihitu. igal juhul pole vanaemal nüüd täna aega "reporterit " vaadata. minul joppas - tegin omad külvid just hommikul ära. ja "reporterit" ei vaata ma selle pärast, et ei taha selle mittevaatamise traditsiooni rikkuda.
kas neid ei kutsutud ka õnneämblikeks? mulle meenutavad nad aga siiani jalgadega mikromaasikaid.

6 comments:

  1. võeh. tundub jah, et kuskil pole maaelu ilma "reporterita".
    oma isaga ei pidanudki ma eriti kaklema, et reporteritsikid iga õhtu telksus kisama ei hakkaks. aga kui külapealt mõni sugulane juhtub meile tulema, siis läheb lahti... et mis te sellest ak-st ometi vahite, see sünoptik paljak on ju kole!

    ReplyDelete
  2. mulle meenutavad nad samuti mikromaasikaid...

    ReplyDelete
  3. automaatkäigul maasikas :)

    ReplyDelete
  4. kle jube ohtlik see narva mnt 101 kant. ma käisin korra eile seal ja kohe emos ka.

    ReplyDelete
  5. liisu, see blogi ja need fotod ja see vanaema ja see elu millele me saame kaasa elada - see on kõik nii meeletult äge. ja ilus. kohe näha, miks ma ise blogi pidada ei taha. siin on kõik juba olemas.

    ReplyDelete