Wednesday, April 11, 2012

soovitus

minu filmitegemiskarjäär jätkub sellega, et paberivabriku direktor mihkel peedimaa soovib jäädvustada peatselt lammutusse minevat vana paberimasinat. loomulikult ma teen seda, sest juba esimesel korral paberivabrikusse sattudes ma sain aru, et tegu on imetabase keskkonnaga. käisin täna oma objekti üle vaatamas ning kuna mul oli kaasas ukraina kolleeg sergei, saime tuuri üle terve vabriku. (ja pange tähele - nüüd hakkab minus rääkima see disainitöö tulemusel sündinud idioot) eelkäijad on stiilse töökeskkonna loomisega vaeva näinud. kujunduse üldmärksõnaks on "gooti".



mul pole häid pilte vabriku atmosfääri edasiandmiseks, sest materjali on nii palju, et ei tea kust otsast alustada. esimesel fotol on näiteks väga meeleolukas naiste duširuumi uks, teisel fotol ukse taga olev ruum ise, mida hetkel kasutatakse aga muudel eesmärkidel. mihkel, minu arust võiksite te ikkagi duširuumi uuesti avada, sest ma kolasin natuke netis ja leidsin teile sobivad dušikardinad:

No comments:

Post a Comment