Thursday, February 9, 2012

neljapäev


neljapäev on väga oluline, sest siis tuleb "maaleht" ja kokku saavad maaelu tuumelemendid - "maaleht", vikerraadio ja köök.
neljapäeval ma tunnen, et elu läheb õiget rada pidi ning ma olen ühenduses universumiga.

avastasin täna, et olengi juba nagu mu oma vanaema, kes räägib iga päev asjadest, mida ta raadiost kuulis, lehest luges ja telekast nägi. nali naljaks, aga (:)kivisildniku artikkel "külmal on sõnum" "maalehes" liigutas mind hingepõhjani. kahju, et see on tsitaadina kokkuvõetamatu. midagi ei saa nagu esile tuua, sest kõik, alustades tema ausast ülestunnistusest kuidas reklaami- ja disainitöö on teinud temast esteedi ja viinud pöördumatu ajukahjustuseni, jätkates samal ajal talve olemuse nii sügava tunnetamisega, lõpetades tõdemusega oma õnnelikkusest, see kõik on ühtlaselt oluline nagu on oluline iga lumehelves lumememmes.

ma ei tea. mulle meeldivad ajukahjustusega inimesed. nad näevad asju nagu need on. neil on vist kaasas mingi sünnipärane vahukulp, millega toidult õhk pealt ära riisuda. ajukahjustunu ehk idioot ütleb välja millegi nii ilmselge, et sa oleksid võinud isegi iga kell selle peale tulla, aga sa ei tulnud, sest sul hakkas ennem piinlik. sul hakkas piinlik, sest oled ära unustanud nii lihtsad asjad ja tegeled mingi saiapudiga. idioot julgeb rääkida põhilisest ja tegelikust. (:)kivisildnik näeb talve olulise lakmuspaberina: "talvel saab kergekaaluline, meeleline, meelelahutuslik ja ajaline kompostiks: järgi on ajatu, mis on põhiline ja millele kõik need lehed, õied ja udulaamad toetuvad. talv avaldab meile selle, mis jääb ja mis juhtub." ("maaleht" 9.02.2012, lk 20)

ma vist pole kunagi varem talve nii palju nautinud kui sel aastal. tulla linnast ära suhtelisse vaikusse, käia kolm nädalat ühtede ja samade riietega, mõtelda ja magada, joonistada ning pildistada, kirjutada ja laulda. loodan, et saan sellist talve edaspidigi endale lubada. mu päeva tippsündmused on kuuri all käimine, solgi viimine ja vee kandmine. kord nädalas viin erinevatele lindudele süüa. niimoodi neljapäevast neljapäevani.






No comments:

Post a Comment